My dreams are worth living

torsdag, august 18, 2005

En uke til avreise

Torsdag 25 august reiser jeg til Bologna. Begynner å få reisefeber...
Billetter, bosted og alle papirer er i orden (tror jeg), men jeg aner ikke hva jeg skal pakke. Hvordan pakker man for et helt år i en koffert?

Jeg begynner ikke på kurs før 1. september, så jeg har en uke på meg til å fikse praktiske ting og rusle litt rundt for å bli bedre kjent med byen. Maria Rita vil vise meg rundt når hun er tilbake fra ferie. Gleder meg til litt inside-info :-)

- Så om en uke sitter jeg på en fortauscafé og spiser middag. Pizza med gorgonzola og parma - mmm. Hva gjør du da?

1 Comments:

  • GOD TUR snuppa!!! :)
    Og just so you know... Vi har startet så vidt på vår egen blog nå: http://valen-utvik.blogspot.com, så ta gjerne en titt der også innimellom. Blir nok ikke like spennende skildringer som i din Italia-blog, men, men...

    Mange klemmer fra oss

    By Blogger AstridVU, at 25/8/05 10:23  

Legg inn en kommentar

<< Home