My dreams are worth living

torsdag, august 25, 2005

Wheee - fremme!

Her er det varmt!!
Akkurat kommet inn døren. Heldigvis ble jeg hentet på flyplassen, og det var noen andre som slepte kofferten min merket med "heavy" opp 4 etasjer.
Må slappe litt av nå før jeg løper ut for å utforske området og finne et sted å spise. Det ble ikke mer enn 1 times søvn i natt siden flyet gikk så tidlig, så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde det gående i dag.

Til min store glede har jeg funnet ut at noen i nærheten har trådløst nettverk, og der er jeg visst velkommen ;-)

4 Comments:

  • Heisann!

    Det var kjempekoselig å treffe deg før du dro - synd det ble bare den ene gangen før du reiste... Neste lunch kan vi jo ta i Bologna, hehe:)

    Høres ut som du har det fint der-her øsepøser regnet utenfor vinduet... Vi blir nok innendørs i dag:)

    Kikket på bildene dere tok i Bologna tidligere, ser helt herlig ut. Ikke umulig at jeg kommer på besøk i løpet av det neste året... Avhenger litt av lille frøken Celin.

    Kos deg masse - og jeg gleder meg til å høre hvordan du får det fremover.

    Klem fra Monika

    By Anonymous Anonym, at 25/8/05 14:07  

  • Hello darling!!

    Ja, vi fixet jo fint at jeg sku komme til Oslo og si HEI før du dro din vei... vel vel druer og nøtteskall osv...

    Har tittet litt på bildene og er ikke misunnelig!!! (for jeg unner deg det virkelig!!!)
    Men du skal ikke se bort ifra at jeg kommer på besøk, en gang, før du drar hjem, hehe den som lever får se :-/ eg vil eg vil eg vil!!

    Krysser uansett alt jeg har for at du skal få et superbt opphold i bolonais (?) ;-)

    Vi snakkes plutselig!! Heia deg!
    STOR klem fra Merethe

    By Anonymous Anonym, at 27/8/05 21:50  

  • Hallo snuppa:-)

    Godt du er kommet vel fra, ikke misunnelig i det hele tatt he he..

    Skal spare som en tulling nå, så svipper jeg over en tur etter ferien i Thailand:-).

    Kos deg
    chiao
    Kim Jeanette

    By Anonymous Anonym, at 31/8/05 21:38  

  • Hallå Ben!

    Godt å se at du er vel fremme - og ikke minst at du har så mye artig å gjøre at du ikke har tid til å skrive hjem hver dag... ;)

    Skjønner det blir mye besøk på deg, og det tipper jeg du er veldig lei deg for. Er nok ikke helt sikker på det blir besøk av meg / oss med det første. Har en liten babis å ploppe ut, så får vi se hva som skjer etter det... :) Ikke noe nytt på den fronten btw, har Ultralyd om en uke, så da får vi se om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel. Skummelt nærme nå...

    Kos deg masse fortsatt!!! Last gjerne opp litt flere bilder, morsomt å følge med deg vet du...

    Blitt mye rødvin og øl enda? Er ikke bittelitt misunnelig - men VELDIG!

    Mange klemmer fra,
    //Astrid

    By Blogger AstridVU, at 1/9/05 17:37  

Legg inn en kommentar

<< Home