My dreams are worth living

fredag, september 09, 2005

Det tordner så rutene klirrer!

Det buldrer over hodet på meg, regnet øser ned og rutene klirrer selv om de er lukket igjen. Likevel har vi ca 25 grader.

Maria Rita er kommet hjem, og med på lasset har hun både sin far og sin tante. De snakker ikke et ord engelsk, men litt kan vi nå kommunisere. De har invitert meg til å spise hvite bønner med dem i kveld... - og jeg turde ikke si nei. Hvite bønner i olje. Jeg håper ikke det er like forferdelig som bønner pleier å være.

I går var jeg på Ikea og shoppet litt - så nå har jeg flyttet inn på mitt eget rom. Jeg har slengt ut noen bilder i galleriet av hvordan leiligheten ser ut - men det er altså fra før jeg var på Ikea. Det står ikke så dårlig til som det kanskje ser ut ;-)

Astrid: Piove fitto....
(det regner tett ;-) )