My dreams are worth living

søndag, september 11, 2005

Du store milde gilde...

Så er helgen over, og jeg har nesten ikke gjort annet enn å spise! Faren og tanten til Maria Rita er veldig koselige, og de har invitert til lunch og middag hver dag de har vært her.

De hvite bønnene var veldig gode, og det var også spagettien i kraft, salaten, salamien, osten, brødet, pizzaen, frukten, kokkoskakene, eplekakene, kringlekakene, de stekte kalvefiletene, rape-en (brokkoli/spinatlignende greier fra Lecce), orechiettien i ragu, det kokte kalvekjøttet, den stekte squash/løkblandingen, de andre grønnsakene jeg ikke aner hva heter og de bløte kavringene med solmodne tomater, olje, salt og oregano på... og de har bare vært her i 3 dager.
Jeg har blitt helt bortskjemt, men i morgen drar de videre til Torino.

I morgen er det Erasmus velkomstparty. Jeg må jo ta en tur for å se om jeg finner noen hyggelige mennesker å bli kjent med, men jeg er lynskeptisk!

Buonanotte!