My dreams are worth living

torsdag, september 29, 2005

Mange ting å være glad for

I dag er en fin dag!
  • jeg har fått beskjed fra IFI at de godkjenner poengene mine fra HiB i bachelorgraden min. Det betyr at det blir lettere å få timeplanen til å gå opp, og jeg har mer tid til andre ting.
  • jeg har fått beskjed av Erasmus at stipendet mitt er på vei, så nå har jeg råd til en liten shoppingrunde.
  • det er fremdeles over 20 grader ute, og jeg trenger ikke å gå med jakke.
  • jeg har fått tak i kokosmelk og fiskesaus (det var slett ikke lett!!), så nå blir det thai-mat på Maria Rita. Hun er fryktelig skeptisk ;-)
  • det er bare 10 min gange til verdens beste iskrem
  • jeg kan gå på fest i kveld hvis jeg vil

Italia er et deilig land. Gleder meg til å vise dere!

A presto!

1 Comments:

  • benedikte!
    påminnelse - om du noen gang faktisk har visst det - siv har bursda' i dag!

    håper du har det bra!

    beste ønsker,

    rune

    By Anonymous Anonym, at 8/10/05 23:40  

Legg inn en kommentar

<< Home