My dreams are worth living

mandag, januar 23, 2006

Eksamen lurer rundt hjørnet



I dag har jeg sittet 4 timer og hørt på andre som har eksamen i informatica musicale, så nå vet jeg hvordan det foregår. Jeg må lage et prosjekt med en virtuell synth eller sequencer, og så presentere dette på eksamensdagen min. I tillegg får jeg noen spørsmål underveis, og det hele tar ca 30 min.

Jeg har bestemt meg for å sette sammen en synthmodul, for det har jeg mest peiling på (håper jeg), og da slipper jeg unna med den ene programvaren jeg har begynt å sette meg inn i.

Ulydsmaskinen over her er et eksempel professor Renaldini har sendt ut, men noe lignende er det altså jeg skal produsere - bortsett fra at jeg må nærme meg 20 moduler. Denne består bare av 6, hvis jeg har talt riktig.

Hvis det er andre som har lyst til å leke seg, så kan dere laste ned denne demoutgaven av Nord Modular G2 Editor.

Adesso vado al letto. Buonanotte tutti!

2 Comments:

  • Lykke til Benedikte!!

    By Blogger Linn Søvig, at 25/1/06 20:06  

  • Benedikte! Saknar deg i Bergen!Misunner deg litt som har tatt steget ut i den store verda:)Mailer deg ein dag,
    klem, Renate

    By Anonymous Anonym, at 2/2/06 14:41  

Legg inn en kommentar

<< Home