My dreams are worth living

lørdag, november 05, 2005

Vakre Venezia

Jeg har hatt besøk av Mor og Elén helgen som var. Det var koselig. Hyggelig å få besøk! Vi vandret rundt i Bologna – på marked og i butikker, så på takmalerier og koste oss på restuarant. Fikk også med oss en dag i Venezia, men fikk ikke sett alt jeg ville. Området Bologna og ned til Venezia er veldig plaget med tåke om vinteren. Jeg har faktisk ikke sett blå himmel på over en måned, tror jeg. Det var ganske surt å vandre langs kanalene, men det var mye flott å se på. Motstridene interesser og fravær av kart gjorde desverre at vi gikk glipp av Marcusplassen. Det er jo egentlig helg pinlig, men men. Jeg tar det igjen senere.
Jeg håper jeg kan ta meg en tur i februar, for da er det karneval der. Byen er full av butikker med flotte masker, og masse nydelig glasskunst – men veldig turistifisert. Du går i kø hele tiden, og de fleste butikkene er souvenirbutikker. Likevel – vakkert og spesielt!
Jeg har lagt inn noen få bilder i galleriet.

1 Comments:

  • Bompa borti din søster på jobben min i dag, spurte åssen det gikk med deg. Sjeldent vi har snakka sammen i høst, akkurat nå er jeg på hue og r.. nedi psykososialt arbeidsmiljø, frustrasjons-regresjons-hypotese, kognitiv dissonans og det kollektive ubevisste. (herregud, lite visste jeg hva jeg gikk til)

    By Anonymous Anonym, at 6/11/05 00:05  

Legg inn en kommentar

<< Home