My dreams are worth living

lørdag, februar 25, 2006

Å vidunderlige verden på Internett

Nå har jeg sittet og dillet i timesvis med rare ting på Internett, og jeg kommer aldri til å få sove. Øynene er på størrelse med tinntallerkener etter å ha stirret i skjermen i timesvis, kun avbrutt av løkhakking og curry-steking - som ikke hjalp så mye på slitne øyne.

Jeg har knist og fnist i timesvis over en samling med lydeffekter - med alt fra tegnefilmer, TV-show, rare dyrelyder, tullete trompetlyder, musikk laget av hard-disc-lyder og andre effekter. Så har jeg lekt meg litt med å lage lydkulisser, men jeg ble litt opphengt i selve programmet og fikk ikke gjort så mye konkret. Ære være de som lager freeware, men hvorfor kan de ikke prøve å følge standarder? Ugh... kanskje jeg setter for høye krav.

Erh...hrm. Dada dada dada dada er erhe.. yeah Beavis. Noooo! Niih! Caching. Frrrrrrrooaawwrgrreouwwl - fade out....